Vissza

ÁSZF2

Általános Szerződési Feltételek

a fogyasztó, vagyis a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (vevő) és a vállalkozás (eladó) közötti szerződések részletes szabályairól

 

Örömmel üdvözöljük a nugenesisnails honlapján! Köszönjük, hogy megtisztel bizalmával bennünket vásárlása alkalmával! Kérjük, az alábbiakat szíveskedjen alaposan átolvasni, hiszen számunkra fontos, hogy Ön tisztában legyen jogaival és a Vállalkozásunk valamint Ön, mint Vevő között létrejövő szerződéses jogviszony tartalmával!

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) átolvasása azért is fontos, mert megrendelése véglegesítésekor Önnek el kell fogadnia az ÁSZF-et. Az ÁSZF a Vevő és a Vállalkozásunk között létrejövő szerződés részét képezi.

Az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatát is (továbbiakban: Szabályzat) a jelen ÁSZF szerves részét képezi és annak rendelkezéseire figyelemmel értelmezendő, mely Szabályzatot a Vevő a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével szintén elfogad és magára nézve kötelezőnek ismer el.

Jelen ÁSZF dokumentum és a megkötendő szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza,, magatartási kódexre nem utal.

Ha a jelen ÁSZF bármely tartalmi elemével, a termékekkel, a honlappal, a Vállalkozásunkkal, a vásárlás részleteivel kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, kérjük, keressen minket elérhetőségeink bármelyikén. Természetesen egyedi igények kiszolgálására is nyitottak vagyunk, így e tárgyban is várjuk megkeresését elérhetőségeink bármelyikén!

 

Vállalkozás adatai, elérhetőségei

Név: Nugenesis Korlátolt Felelősségű Társaság.

Székhely: 6900 Makó Szegedi utca 39/B

Levelezési cím: 6900 Makó Szegedi utca 39/B

Nyilvántartásba vevő hatóság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzék szám: 06-09-022768

Adószám: 25572186-2-06

Képviselő: Nagy-Kovács Katalin Éva

Telefonszám: +36 30 444 19 89

e-mail: info@nugenesisnails.hu

Honlap: http://www.nugenesisnails.hu

Bankszámlaszám: 11735074-21163463-00000000 OTP Bank

Tárhelyszolgáltató adatai

Tárhelyszolgáltató megnevezése: Webmotion Kft.

Tárhelyszolgáltató székhelye: 6782 Mórahalom, István király utca 7.

Tárhelyszolgáltató elektronikus elérhetősége: hello@webmotion.hu

 

Bevezető rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, különösen, de nem kizárólagosan a következő jogszabályok vonatkoznak (vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók):

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
  • az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
  • a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet.
  • 1997. évi CLV törvény a fogyasztóvédelemről

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, illetve a Vállalkozás és Vevő között létrejövő szerződésekre a magyar jogot kell alkalmazni, így a magyar joghatóságok eljárásai alá tartoznak felek. A Vállalkozásnak nincs a 2008. évi XLVII törvény szerinti magartártási kódexe.

 

ÁSZF hatálya, a Vállalkozás és a Vevő között létrejövő Szerződés

Vevő: az a felhasználó, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyként (vevő) a Honlapon keresztül a Szolgáltatást igénybe veszi, árut megrendel, vásárol.

Jelen ÁSZF 2017.április 04. napjától hatályos, annak visszavonásáig a Vállalkozás weblapján és aldomainjein létrejövő jogviszonyokra terjed ki.

Jelen ÁSZF rendelkezéseit a Vállalkozás – a vonatkozó jogszabályi keretek között - jogosult egyoldalúan módosítani, mely módosítások a honlapon történt megjelenéstől érvényesek és hatályosak.

Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó Szerződések és az ÁSZF nyelve a magyar, és ezek nem minősülnek írásbeli szerződésnek (kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre), valamint nem kerülnek iktatásra Vállalkozás által.

A létrejövő Szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen ÁSZF, valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a Vevőt és a Vállalkozást illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Az internetes vásárlás a távollévők között megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződéskötésre a Vállalkozás, mint Eladó és a Vevő egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor. A Vevő a Vállalkozás (eladó) által üzemeltetett internetes áruházban (más néven webáruház, webshop,) virtuális módon, kattintások vagy e-mail útján rendeli meg a kiválasztott terméket.

A „virtuális bevásárlás” folyamata magában foglalja

  • a honlapon megjelenített árukatalógusban való böngészést,
  • a termékek kiválasztását és kosárba helyezését,
  • a kosár tartalmának frissítését és törlését,
  • a teljesítési és szállítási feltételek kiválasztását,
  • a pénztárban való fizetést,
  • a megrendelés leadását, valamint
  • a szolgáltatótól a megrendelésre küldött visszaigazolást is. 

Természetesen azon távollévők között (Vállalkozás és Vevő) megkötött szerződések, érvényesek lesznek, hiszen az európai uniós és a magyar jogszabályok is érvényesnek tekintik az online úton megkötött szerződéseket, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények fűződnek, mint a hagyományos módon (írásban vagy szóban) létrejött megállapodások esetén.

 

Megvásárolható termékek köre:

A www.nugenesisnails.hu honlapon műköröm alapanyagok („nugenesis easy dip nail technology”) vásárolhatók meg. A honlapon megjelenített termékcsoportok alatt feltüntetett termékek a következőképpen rendelhetők, illetve vehetők meg:

  • online módon,
  • elektronikus üzenetben,

A termékek mellett megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát. Nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, az külön kerül felszámításra a honlapon jelzettek és alább részletezettek szerint.

A webáruházban a Vállalkozás a termékekről az alábbi információkat jeleníti meg: termék neve, súlya, leírása, valamint a termékekről fotót jelenít(het) meg, mely fotók eltérhetnek a valóságos termék megjelenésétől. A Szállítási információk minden terméknél megjelenítésre kerülnek, hiszen van, olyan termék melyre adott időben csak előrendelésre van csak lehetőség. Egyebekben a termék ára alatt mindig feltüntetésre kerül, hogy a termék „Rendelhető-készleten van” avagy „Nem rendelhető-nincs készleten” vagy „Előrendelhető”.

A Vállalkozás a termékhez minden esetben mellékel használati útmutatót, és így nem vállal felelősséget azokért a károkért melyek a mellékelt leírástól eltérő eljárásból, kezelésből adódnak.

 

Rendelés menete

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Önnek vásárlás esetén, a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. (A termék fényképeken esetlegesen szereplő kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve, ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.) Ha az adott kategóriában annyi termék van, melyek nem férnek ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok segítségével lapozhat tovább a további azonos kategóriájú termékekre

(Amennyiben Ön nem talál valamilyen terméket, akkor az oldal tetején (középen) elhelyezett keresőbe a kereső szót kell csak megadnia, és ha valamely termék megfelel a megadott kifejezésnek, akkor a rendszer azt megjeleníti.)

A „Kosárba” felirat mellett található négyzetbe kell beírni a darabszámot, amennyit szeretne az adott termékből megrendelni, majd a „Kosárba” feliratra kattintva a terméket a kosárba helyezheti.

Ekkor felugrik egy ablak melyen „Kosár megtekintése” ikonra kattintva megjelenik a kosár teljes tartalma.(A kosár tartalmát természetesen az oldal jobb felső sarkában található "Kosár" ikonra kattintva is megjelenítheti.)

A kosárba tett termékek azon pontokon módosíthatók, vagyis az, hogy milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve arra is van lehetősége, hogy törölje az adott tételt, vagy akár a kosár teljes tartalmát is.

Ha a megrendelését áttekintette és meg kívánja rendelni a kosárba tett termék(eke)t, kattintson a "Pénztár" gombra. Az oldalon az alábbiak jelennek meg:

  1. Számlázási cím
  2. Szállítási mód
  3. Fizetési mód
  4. Összegzés

Amennyiben a Vevő nem regisztrált felhasználóként vásárol, úgy a megfelelő helyen meg kell adnia a szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatait! Amennyiben a Vevő regisztrált már, úgy a nevezett adatok automatikusan kitöltésre kerülnek.

Ezt követően a Vevőnek a termék szállításának a módját kell kitöltenie. A Személyes átvétel (6900 Makó Szegedi utca 39/B) vagy MPL (posta futár) mód jelölhető meg. Ha a futárral történt szállítási mód kerül kiválasztásra Vevő által, akkor a szállítás költsége is itt kerül feltüntetésre. A Személyes átvétel természetesen ingyenes.

A termék szállításának módja kitöltése után a Vevő kiválaszthatja a rendelkezésre álló fizetési módok közül, hogy Utánvéttel vagy Banki átutalással (a Vállalkozó honlapon is megadott következő számlaszámára: 11735074-21163463-00000000 OTP Bank) kívánja teljesíteni a fizetési kötelezettségét, illetve itt tudja megadni a szükséges számlázási adatokat is.

 

Utolsó pontként megjelenítésre kerül a Vevő számára a vásárlás „Összegzése”, melyet áttekintve – ha a Vevő minden információt helyesnek talál - a „RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE” gombra kattintva tud beküldeni a Vállalkozás részére. Ezen gomb lenyomásával Vevő tudomásul veszi, hogy vásárlása fizetési kötelezettséget von maga után! A „Rendelés véglegesítése” gombra kattintás előtt még szükséges az „Elfogadom az Általános Szerződési feltételeket” felirat előtti kis négyzetre kattintani, csak így lehet a rendelést véglegesíteni.

 

Amennyiben Vevő már beküldte a rendelését és az visszaigazolásra is került és bármilyen okból módosítani kívánja azt, akkor azonnal vegye fel a kapcsolatot a Vállalkozással (rövid úton) e-mailen vagy telefonon és jelezze részére azon változásokat, melyeket szeretne rendelésén módosítani.

Amennyiben a módosítás iránti kérelem a megrendelés Vevő általi véglegesítését követő 24 órán belül nem történik meg, akkor az eredetileg megrendelt termék/ek-re vonatkozóan jött létre a szerződés a felek között, s a késve történő módosítás miatti felelősség és kár a Vevőt terheli.

 

A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

A Vevő által megrendelt termék(eke)t - ha a jelen szerződés szabályai szerint a Vevőt terhelő kiszállítási díj is megfizetésre került - ha bármilyen okból visszaküldi Vállalkozónak az(oka)t, a szállítási díj a következők szerint alakul:

  • Amennyiben Vevő önhibáján kívüli okból cserét kér: az ismételt kiszállítási díj a Vállalkozást terheli.
  • Amennyiben Vásárló pénzvisszafizetést kér: a számlában szereplő végösszeg, azaz a vételár és a kiszállítási díj visszatérítésre kerül, a visszaküldési díj azonban a Vevőt terheli.
  • Amennyiben a Vállalkozás tévedésből nem azt a terméket/termékeket küldte el a Vevőnek, amelyet kiválasztott és megrendelt, úgy Vállalkozás fizeti az oda- és visszaszállítás díját is.

Amennyiben Vevő meggondolja magát, és másik terméket szeretne inkább vásárolni:

  • Ha Vállalkozás még nem postázta a csomagot, kicseréli a terméket.
  • Ha Vállalkozás már postázta a csomagot, akkor a Vásárló viseli az összes (csomagonként számolt) kiszállítási díjat.

 

Adatbeviteli hibák korrekciója: A Vállalkozás biztosítja, hogy megfelelő, hatékony és hozzáférhető technikai eszközökkel az igénybe vevő az adatbeviteli hibák azonosítását és kijavítását megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt el tudja végezni. Igy felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Ilyen lehetőség hiányában az igénybe vevő megrendelése nem minősül szerződéses nyilatkozatnak. (A megrendelés véglegesítése után csak az előző, módosításra vonatkozó bekezdésben foglaltak szerinti, a megrendelés módosítására van lehetőség.)

 

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Amennyiben Vevő ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza a Vállalkozás, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A Vállalkozás legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát.  A szerződés az Ön által tett ajánlatnak a Vállalkozás által történő elfogadásával jön létre.

 

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott termék megrendelésének időpontja az az időpont, amikor Vevő a megrendelését a webáruházon keresztül eljuttatja a Vállalkozáshoz. Először Vevő mindig az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolást kap, mely nem egyenértékű a Vállalkozás által küldött tényleges visszaigazolással, a következők szerint:

a megrendelés akkor lép életbe, ha a Vállalkozás e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolja azt, a megrendelés elküldését követően legkésőbb 48 órán belül. (Vagyis az automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailt kap Vevő, melyben megtörténik a Vállalkozás által a megrendelés tényleges visszaigazolása.) A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Vállalkozáshoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Vállalkozás kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vevő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telített, illetve pl. beállítások miatt nem tud üzenetet fogadni.

Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Vállalkozás fenntartja a jogot a javításra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után Vállalkozás azonnal tájékoztatja a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

Házhozszállítás futárszolgálattal

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni az Ön részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azon posta helyét, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult át veheti a küldeményt.

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő – szállítással együtt - rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 60 nap. Ezen határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Vevő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni. A csomagoláson, terméken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a futártól, sérülés esetén pedig a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Vállalkozás nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

A megrendelt áru Vevő általi átvételére csak azt követően kerülhet sor, ha az átutalás az Eladó számláján jóváírásra került, illetve ha utánvétel esetén az kifizetésre került. A számla a csomaggal együtt automatikusan átadásra kerül.

 

Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletnek a szabályozásai értelmében Vevő a megrendelt termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől a honlapon található „Elállási nyilatkozat minta” felhasználásával, vagy bármely egyéb erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján. (Vevő az elállás jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja!) Jelen pontban foglalt tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 12 hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Elállási tájékoztató

 

Elállási jog: Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő

- egy termék szolgáltatásakor: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”;

több termék szolgáltatásakor: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.”;

több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: „amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.”;

- termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.”

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Név: Nugenesis Korlátolt Felelősségű Társaság.

Székhely: 6900 Makó Szegedi utca 39/B

Levelezési cím: 6900 Makó Szegedi utca 39/B

Képviselő: Nagy-Kovács Katalin Éva

Telefonszám: +36 30 444 19 89

e-mail: info@nugenesisnails.hu

Honlap: http://www.nugenesisnails.hu

Ebből a célból felhasználhatja az alább mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai: Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek a miatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. „A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.”

 „Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.”;

„A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli”.

Vevőnek kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vevőt terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Vállalkozás az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módon – kivéve, ha Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul – téríti vissza a termék árát a kiszállítási költséggel együtt.

Elállási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Név: Nugenesis Kft.. Székhely: 6900 Makó Szegedi utca 39/B

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:……………………………………………….

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:………………………………………………………….

A fogyasztó(k) neve:………………………………………………………………………………….

A fogyasztó(k) címe:………………………………………………………………………………….

Kelt:………………………………………  A fogyasztó(k) aláírása: ………………………………

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Nugenesis Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Nugenesis Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Egyéb rendelkezések

Vállalkozó kötelezettségei teljesítéséhez jogosult igénybe venni közreműködőt, melynek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik.

Az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltaknak, ha bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Vállalkozás a jelen dokumentum alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Vállalkozás egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az Általános Szerződési Feltételekben foglalt valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

Panaszkezelés rendje, szabályai

Vállalkozó és Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

A www.nugenesisnails.hu. webáruház valamennyi megrendelését megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett kívánja teljesíteni. Ennek ellenére amennyiben Vevőnek panasza merül föl a szerződéssel illetve annak teljesítésével kapcsolatban, úgy azt a Vállalkozás e-mail címen, vagy postai levél útján is közölheti (Név: Nugenesis Kft Székhely: 6900 Makó Szegedi utca 39/B., Levelezési cím: 6900 Makó Szegedi utca 39/B., Telefonszám: +36-30-4441989 e-mail: info@nugenesisnails.hu Honlap: http://www.nugenesisnails.hu )

 

Panaszával fordulhat Vevő közvetlenül a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Csongrád Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztályhoz (Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1. szám, telefon: +36 62 680 530, E-mail: fvf@fvf.csmkh.hu)

 

Amennyiben vevő szóbeli panasszal él Vállalkozás felé:

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálnia a Vállalkozónak, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a vevőnek átadni,

b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb -30 napon belül – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan alább írtak szerint köteles eljárni.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a vevő neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a vevő panaszának részletes leírása, a vevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a vevő aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

 

Amennyiben vevő írásbeli panaszt tesz:

Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

 

Amennyiben a panasz kivizsgálását követően továbbra sem elégedett a Vállalkozásunk válaszában foglaltakkal, akkor a Vevő jogosult arra, hogy panaszával az alábbi területileg illetékes Békéltető Testülethez forduljon:

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a vevő az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása a vevő kérelmére indul. Az eljárás megindítása esetén a Polgári Törvénykönyv elévülés nyugvására vonatkozó rendelkezései irányadó. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szól (fogyasztói online vitarendezési irányelv), mely uniós szintű online vitarendezési platform (OVR, ill: ADR/ODR: Alternative and Online Dispute Resolution) létrehozását írta elő, amely 2016. február 15-étől érhető el.

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással. Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr

Az online vitarendezési platformot az Európai Unió azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére, mivel vonatkozó vitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. Magyarországon 2015. szeptember 11-től a Budapesti Békéltető Testület kizárólagos illetékességgel rendelkezik a határon átnyúló jogviták elbírálására. Ennek megfelelően, ha a felek magyar fórumban állapodnak meg, akkor minden esetben a Budapesti Békéltető Testület lesz az illetékes. Ugyanakkor nincs akadálya annak, hogy a felek egy másik EU tagállam fórumában állapodjanak meg, ebben az esetben ezen ország fóruma járjon el az ügyben.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) látja el az online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait is egyben, mely alapján az eljárással kapcsolatos kérdésekben segíti a feleket.

Attól, hogy egy fogyasztó részt vesz az online vitarendezési eljárásban, még nem veszíti el a jogát arra nézve, hogy az eljárás sikertelensége esetén más jogi eszközöket vegyen igénybe követelése érvényesítéséhez. Választhatja rögtön a peres utat is, amelyet a bírósághoz benyújtott keresetlevéllel tud megindítani. Kérés esetén ezekről a lehetőségekről az online vitarendezési kapcsolattartó pontok tájékoztatják a fogyasztót.

Szerzői jogok

A Vállalkozás fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos www.nugenesisnails.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.nugenesisnails.hu  weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

Bármilyen – fentebb említett és részletezett - tartalmat átvenni csak Vállalkozás írásos hozzájárulással lehet s ez esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással szabad.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Vállalkozást kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 10.000 Ft, illetve mondatonként bruttó 15.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Vállalkozás közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

 

Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat és Adatkezelési nyilatkozat

 

www.nugenesisnails.hu

(Hatályos: 2017.április 04. napjától)

 

A Nugenesis Kft.. mint a www.nugenesisnails.hu üzemeltetője teljes egészében tiszteletben tartja a látogatók, vevők személyes adatait, és azok kezelése során a hatályos jogszabályi, adatvédelmi előírásoknak megfelelően jár el. A vevők által a regisztrációkor önkéntesen megadott személyes adatok köre (név, cím, stb.), illetve a megrendelések adatai a legnagyobb biztonsági előírások mellett, kizárólag a nugenesisnails.hu szolgáltatásainak teljesítése érdekében kerülnek felhasználásra.

 

Adatkezelő adatai, elérhetőségei

Név: Nugenesis Korlátolt Felelősségű Társaság.

Székhely: 6900 Makó Szegedi utca 39/B

Levelezési cím: 6900 Makó Szegedi utca 39/B

Nyilvántartásba vevő hatóság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzék szám: 06-09-022768

Adószám: 25572186-2-06

Képviselő: Nagy-Kovács Katalin Éva

Telefonszám: +36 30 444 19 89

e-mail: info@nugenesisnails.hu

Honlap: http://www.nugenesisnails.hu

Bankszámlaszám: 11735074-21163463-00000000 OTP Bank

 

Tárhelyszolgáltató adatai, elérhetőségei:

Tárhelyszolgáltató megnevezése: Webmotion Kft.

Tárhelyszolgáltató székhelye: 6782 Mórahalom, István király utca 7.

Tárhelyszolgáltató elektronikus elérhetősége: hello@webmotion.hu

 

Vonatkozó jogszabályi háttér, különösen:

  • 2011. évi CXII törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Info. tv.);
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Elker.tv.)

 

Értelmező rendelkezések:

 Az alábbi értelmező rendelkezések a 2011. évi CXII törvény - az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról - alapján kerültek meghatározásra:

 személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

 hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;

 tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatának kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kéri;

 adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja;

 adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

 adattörlés: az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;

 

Az adatkezelés elveit is meghatározza az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény:

„4. § (1) Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.

(2) Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.

(3) A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. Az érintettel akkor helyreállítható a kapcsolat, ha az adatkezelő rendelkezik azokkal a technikai feltételekkel, amelyek a helyreállításhoz szükségesek.

(4) Az adatkezelés során biztosítani kell az adatok pontosságát, teljességét és - ha az adatkezelés céljára tekintettel szükséges - naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.(…)”

Az adatkezelés jogalapja: Info tv. „5. § (1) Személyes adat akkor kezelhető, ha ahhoz az érintett hozzájárul (…)”

Az adatbiztonság követelménye Info tv.:„7. § (1) Az adatkezelő köteles az adatkezelési műveleteket úgy megtervezni és végrehajtani, hogy az e törvény és az adatkezelésre vonatkozó más szabályok alkalmazása során biztosítsa az érintettek magánszférájának védelmét.

(2) Az adatkezelő, illetve tevékenységi körében az adatfeldolgozó köteles gondoskodni az adatok biztonságáról, köteles továbbá megtenni azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítani azokat az eljárási szabályokat, amelyek e törvény, valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.

(3) Az adatokat megfelelő intézkedésekkel védeni kell különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.

(4) A különböző nyilvántartásokban elektronikusan kezelt adatállományok védelme érdekében megfelelő technikai megoldással biztosítani kell, hogy a nyilvántartásokban tárolt adatok - kivéve ha azt törvény lehetővé teszi - közvetlenül ne legyenek összekapcsolhatók és az érintetthez rendelhetők.(…)”

 

Info. tv. 14. §- a szerint „Az érintett kérelmezheti az adatkezelőnél

a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,

b) személyes adatainak helyesbítését, valamint

c) személyes adatainak - a kötelező adatkezelés kivételével - törlését vagy zárolását.”

 

Az Info. törvény 21. §-a rendelkezik a Tiltakozás személyes adat kezelése ellen tárgyról, mely szerint:

„21. § (1) Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,

a) ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén;

b) ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint

c) törvényben meghatározott egyéb esetben.

(2) Az adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

(3) Ha az adatkezelő az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

(4) Ha az érintett az adatkezelőnek a (2) bekezdés alapján meghozott döntésével nem ért egyet, illetve ha az adatkezelő a (2) bekezdés szerinti határidőt elmulasztja, az érintett - a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül - a 22. §-ban meghatározott módon bírósághoz fordulhat.”

(…)

Az Info tv. 22. §-a rendelkezik a Bírósági jogérvényesítésről:

„22. § (1) Az érintett a jogainak megsértése esetén, valamint a 21. §-ban meghatározott esetekben az adatátvevő az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.

(2) Azt, hogy az adatkezelés a jogszabályban foglaltaknak megfelel, az adatkezelő köteles bizonyítani. A 21. § (5) és (6) bekezdése szerinti esetben a részére történő adattovábbítás jogszerűségét az adatátvevő köteles bizonyítani.

(3) A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az érintett választása szerint - az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

(4) A perben fél lehet az is, akinek egyébként nincs perbeli jogképessége. A perbe a Hatóság az érintett pernyertessége érdekében beavatkozhat.

(5) Ha a bíróság a kérelemnek helyt ad, az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására, törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az érintett tiltakozási jogának figyelembevételére, illetve a 21. §-ban meghatározott adatátvevő által kért adat kiadására kötelezi.

(6) Ha a bíróság a 21. §-ban meghatározott esetekben az adatátvevő kérelmét elutasítja, az adatkezelő köteles az érintett személyes adatát az ítélet közlésétől számított 3 napon belül törölni. Az adatkezelő köteles az adatokat akkor is törölni, ha az adatátvevő a 21. § (5), illetve (6) bekezdésében meghatározott határidőn belül nem fordul bírósághoz.

(7) A bíróság elrendelheti ítéletének - az adatkezelő azonosító adatainak közzétételével történő - nyilvánosságra hozatalát, ha azt az adatvédelem érdekei és nagyobb számú érintett e törvényben védett jogai megkövetelik.”

 

Az Info. tv. 23.§-a  rendelkezik Kártérítés és sérelemdíj szabályairól:

23. § (1) Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt megtéríteni.

(2) Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett személyiségi jogát megsérti, az érintett az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet.

(3) Az érintettel szemben az adatkezelő felel az adatfeldolgozó által okozott kárért és az adatkezelő köteles megfizetni az érintettnek az adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is. Az adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.

(4) Nem kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben a kár a károsult vagy a személyiségi jog megsértésével okozott jogsérelem az érintett szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.”

 

Az idézettek alapján a www.nugenesisnails.hu üzemeltetője az adatkezelője minden olyan adatnak, amely személyes adatnak minősül és a Honlapon történő regisztráció során feltöltésre kerül.

 

Hozzájárulás az adatkezeléshez:

A Felhasználó a Regisztrációval megerősíti, hogy teljes körűen megismerte és elolvasta a jelen Adatkezelési Szabályzatot, továbbá az abban foglalt rendelkezéseket magára nézve kötelezőnek fogadja el és önkéntesen, tájékozottan és határozottan hozzájárul, hogy az Adatkezelő az Adatkezelési Szabályzatban meghatározott személyes adatait az abban meghatározott adatkezelési célok érdekében kezelje az Info tv. és a jelen Adatkezelési Szabályzat rendelkezéseinek megfelelően.

A Felhasználó kijelenti, hogy a jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával együtt megismerte és elolvasta a Szerződés rendelkezéseit, amelynek elfogadása a Regisztráció érvényességének és a Weboldal használatának feltétele.

 

Adatkezelés célja: A Felhasználók személyes adatainak kezelése az Adatkezelő által a Weboldalon keresztül történő vásárlások teljesítése érdekében történik.

 

Kezelt adatok köre: Az Adatkezelő csak olyan személyes adatokat rögzít, melyeket a Felhasználó önkéntesen ad meg. A Vásárlás igénybevétele során szükségessé válik a név, email cím, lakcím, telefonszám, számlázási név és cím megadása. Ezen adatok Vásárló azonosításához, valamint a megrendelés teljesítéséhez szükségesek. Közreműködőnek kizárólag a megrendelés teljesítése – így különösen a szállítás és bankkártyás fizetés – érdekében vagy jogszabályi felhatalmazás alapján kerülhetnek személyes adatok továbbításra.

 

Cookie szabályzat:

A cookie vagy süti : A cookie-k olyan kis adatfájlok, amelyeket a böngésző helyez el a felhasználó számítógépén vagy eszközén. Ezek pl. információt gyűjtenek, megjegyzik a látogató egyéni beállításait, és általánosságban megkönnyítik a weboldal használatát a felhasználók számára. A sütik ön magukban nem gyűjtik a számítógépen vagy a fájlokban tárolt adatokat!  A honlap megnyitásakor felugró ablakra kattintással fogadhatja el, hogy cookie-kat helyezzünk el az Ön számítógépén abból a célból, hogy elemezni tudjuk, hogyan használja honlapunkat. 

Léteznek belső sütik és külső sütik. A belső sütiket a meglátogatott internetes oldal helyezi el, és kizárólag az adott oldal tudja olvasni. A külső sütiket különböző szolgáltatásokat nyújtó más szervezetek helyezik el. A meglátogatott internetes oldalakon beágyazott tartalom is lehet (például a YouTube-ról), és előfordulhat, hogy ezek az internetes oldalak saját sütiket helyeznek el.

A sütit a felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség.

 

Az általunk használt cookie-k (sütik):

Session cookie: Ezek a cookie-k arra szolgálnak, hogy a Szolgáltató Honlapja hatékonyabban és biztonságosabban tudjon működni, tehát elengedhetetlenek ahhoz, hogy a Honlap egyes funkciói vagy egyes alkalmazások megfelelően tudjanak működni.

Külső cookie: Külső szerverek segítik a honlap látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független mérését és auditálását (Google Analytics). A rendszer használ Google cookie-at. A mérési adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak részletes felvilágosítást nyújtani. Elérhetőségük: www.google.com/analytics/. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatásai során elmentett adatait a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében.

 

Adatkezelés jogalapja és módja:

Az Adatkezelő a Felhasználó személyes adatait kizárólag a jelen Adatkezelési Szabályzatban meghatározott célok érdekében és a jelen Adatkezelési Szabályzatban meghatározott időtartamig kezeli, valamint biztosítja, hogy az adatkezelés minden szakaszában az adatkezelés céljának megfelelően történjen. A Felhasználó jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával kijelenti, hogy az adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásának megadása, valamint az ezt követő adatszolgáltatás minden esetben az Info tv. 5. § (1) bekezdése alapján a Felhasználó önkéntes, tájékozott és határozott hozzájárulásán alapul. Ez az önkéntes, tájékozott és határozott hozzájárulás adja az Adatkezelő jelen Adatkezelési Szabályzattal meghatározott adatkezelésének jogalapját.

Adatkezelés időtartama: Az adatkezelés időtartama a Szolgáltatás igénybevételi lehetőségének megszűnéséig tart, így különösen a Regisztráció törléséig. Az Adatkezelő törvényi kötelezettségének eleget téve a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig megőrzi.


Adatbiztonság: Az Adatkezelő az Info tv. 7. §-a szerinti kötelezettségének megfelelően mindent megtesz annak érdekében, hogy gondoskodjon az Ön adatainak biztonságáról, megteszi továbbá azokat a szükséges technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az Info tv., valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.

 

Az adatokat az adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően tehát bizalmasan kezeljük és illetéktelen személyeknek nem adjuk át, azokat nyilvánosságra nem hozzuk. Bármely vásárló által megadott személyes adatot kizárólag az adott vásárló módosíthatja a webáruház megfelelő oldalán, amelyet bármikor meg tehet. A megadott adatok tartalmáért, azok valósággal egyezőségért felelősséget nem vállalunk.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy az adatkezelés szabályainak megfelelően a regisztrált megrendelőink adatait más adatbázissal nem kapcsoljuk össze, a megrendelők által megadott személyes adatokat nem fejtjük vissza, azok tekintetében semmilyen elemzést, rendszerezést nem alkalmazzuk.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy az adatkezelés szabályainak megfelelően a regisztrált megrendelőink adatait minden esetben csak a regisztráció esetleges törléséig tároljuk. (A regisztráció törlésével azonnal, kivéve a számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat.)

A regisztráció törlése a következő módon lehetséges: a törlési igény jelzése az info@nugenesisnails.hu e-mail címen.

A www.nugenesisnails.hu oldalai megtekinthetők anélkül, hogy a látogató bármilyen személyes információt szolgáltatna magáról. Az adatvédelmi eljárások a vásárláshoz szükséges regisztráció esetén válnak

2016. Szeptember 24.